Будування нової розв’язки на «Шулявці» пообіцяли розпочати в 2013

Реконструкцію мосту і розв’язки біля станції метро «Шулявська» планують розпочати наступного року. За однієї умови — якщо будування затвердять у бюджеті на 2013 рік. Всього є два проекти, найдорожчим з яких є проект будівництва трирівневої розв’язки, який найближчим часом розгляне транспортна комісія Київради.

За словами директора «Київавтодору» Георгія Глінського, шляхопровід на «Шулявці» знаходиться в поганому стані, а недостатня кількість смуг призводить до постійного утворення заторів. Тому в міському бюджеті на наступний рік хочуть затвердити будівництво нової розв’язки.

Найбільш вірогідним проектом реконструкції зараз називають розв’язку-«конюшина», яка передбачає знесення цеху заводу «Більшовик». Розв’язку, розроблену в інституті «Київдормістпроект», затвердили в 2008 році. Проект передбачає поворот з вулиці Довженка на проспект Перемоги. Крім цього естакада розшириться до 6 смуг, що допоможе вирішити проблему пробок.Тим не менш найближчим часом у транспортній комісії розглянуть ще один альтернативний проект, який передбачає будівництво трирівневої розв’язки з реверсивним розділовим кільцем без знесення будівлі «Більшовика». Серед переваг проекту його автор, Віктор Петрук, називає високу пропускну здатність, можливість змінити рух практично в будь-якому напрямку. Трирівнева розв’язка передбачає поворот ліворуч з проспекту Перемоги на вулицю Гетьмана, поворот направо з вулиці Довженка на проспект Перемоги, розворот на проспекті у бік центру. Про те який же проект таки затвердять і чи виділять кошти на будівництво — оголосять наступного року.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.