Історія моделі Lanos почалася майже 20 років тому. У 1993 році, після того, як припинило існування СП Daewoo і General Motors, південнокорейський автовиробник ухвалив рішення про розробку власних моделей. По суті, «Ланос» створювали європейські інженери. У розробці моделі брали участь німецькі та британські інжинірингові компанії, а дизайн машини «малювали» в італійському ательє ItalDesign.
В результаті до кінця 1995 року перші півтори сотні передсерійних зразків надійшли на випробувальні полігони буквально у всіх куточках світу: США, Канаду, Великобританію, Австрію, Іспанію, Італію, Оман, Австралію, Росію, Швецію. Машини випробовували на міцність, надійність, проводилося тестування в умовах низьких і високих температур. Після певних доопрацювань в 1997 році серійний Daewoo Lanos вперше був представлений на автосалоні в Женеві.
Вже через рік великовузлове складання новинки була налагоджена в російському Таганрозі та українською Іллічівську, а в 2000-му — в Польщі.
У 2002 році після придбання концерном General Motors 42% акцій компанії Daewoo було створено нову компанію General Motors Daewoo. Одночасно на ринок був виведений «Ланос» другого покоління, який в ряді країн, у тому числі Росії, продавався під брендом Chevrolet.
З 2008 року автомобіль здійснюється тільки на Запорізькому автозаводі в Україні. З літа 2009-го «Ланос» поставляється в Росію вже як ZAZ Chance. Завдяки своїй надійності і невибагливості в поєднанні з відносно комфортним салоном і невисокою ціною, машина користується непоганою популярністю в Росії, тим більше що сервіс, запчастини і ремонт для цієї моделі давно вже не проблема. До того ж, як альтернатива існує розбирання Шевроле Ланос, на якій можна придбати не тільки будь-який вузол або деталь, але і зробити це за вельми привабливою ціною.
ZAZ Chance сьогодні не можна назвати бестселером в Росії, але своїх шанувальників машина має і свою нішу на ринку автомомобіль зайняв грунтовно.