Електрокар El Lada Lada може з успіхом освоїти «професію» таксі

На початку цього місяця компанія АвтоВАЗ приступила до серійного виробництва першого російського автомобіля на електротязі El Lada Lada. Питання про доцільність такого кроку відразу став предметом дискусій.
Природоохоронні організації та прихильники екологічно чистих автомобілів, природно, були двома руками «За». Певна категорія засумнівалася в якості російського електрокара, як і всієї продукції російського автопрому. Деякі не впевнені в ринковій доцільності виробництва, по суті, універсала Lada Kalina за ціною чотирьох звичайних «Калин» з ДВС.

В принципі, ці питання стосуються не тільки російської El Lada. Вони піднімаються у всьому світі. З одного боку обмежений ресурс автономності електрокарів і слаборозвинена інфраструктура станцій підзарядки, а з іншого — їх дорожнеча. Навіщо купувати, скажімо, заряджає гібрид Opel Ampera, який не вражає ні динамікою, ні комфортом, за 40 тисяч євро, якщо за ці ж гроші можна купити нову «п’ятірку» BMW в хорошій комплектації?
Разом з тим в Європі електрокари таки знаходять своїх покупців. Головним чином ними стають міські власті чи компанії. Електромобілі все частіше використовуються в якості міських таксі. Корпоративні фінансові можливості значно ширше, ніж індивідуальні, а вартість експлуатації електрокарів таки істотно нижче, ніж авто з ДВС.
Саме таким шляхом пішов АвтоВАЗ. Перша партія російський El Lada буде використовуватися саме як таксі в Ставропольському краї. Не виключено, що при вдалому досвіді експлуатації машина буде використовуватися і в Астрахані для таксі, а також інших містах півдня Росії.
Чому мова йде про південних регіонах? Акумуляторні батареї електрокарів, м’яко кажучи, не товаришують з низькими температурами, які характерні для зимового періоду в більш північних областях країни.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.