За місяць з початку прийому замовлень на кроссовер Subaru Forester нового покоління на нього надійшло 8149 заявок, що в 4 рази перевищувало прогнози маркетологів компанії.
Як з’ясувалося, більш привабливою для японських покупців (61,4% замовлень) стала комплектація вседорожника з двигуном V 2.0 літра продуктивністю 148 кінських сил. Решта 38,6 відсотка покупців вибрали кросовер з 2,0-літровим турбомотором продуктивністю 280 кінських сил і 350 Ньютон-метрів.
У процесі аналізу заявок японських покупців ияснілось також, що найпопулярнішими у них є Subaru Forester білого (27%) і чорного (24,9%) кольорів.
Нагадаємо, що світова прем’єра кросовера нового покоління відбулася 13 листопада.