Онлайн-видання Motorbeam інформує про намір японського виробника Suzuki вивести свій дочірній індійський бренд Maruti на світовий ринок.
Планується, що марка Maruti, чиї автомобілі в даний момент представлені винятково на ринку Індії, буде конкурувати з брендами Dacia, Daihatsu і Datsun, які представляють моделі бюджетного сегмента від виробників Renault, Toyota і Nissan.Компанія була створена в 1973 році, а в 1981 році запустили спільне з Suzuki виробництво. В даний час Maruti Suzuki є однією з найбільших південно-азійських автомобільних компаній. Контрольним пакетом акцій індійського виробника в розмірі 56,2% володіє компанія Suzuki, що дає сумарно Suzuki 40% від загального прибутку щорічно. У 2008 році саме Maruti допомогла уникнути японському автовиробникові банкрутства. Нещодавно Suzuki прийняла рішення піти з північноамериканського ринку, що було викликано з малим об’ємом продажів на відміну від конкурентів.
http://u.to/dYGyAg