Тюнінг Ferrari 458 Italia — 5 кращих варіантів

Одін з кращих суперкарів світу з среднемоторной компонуванням користується чималим попитом у різних тюнерів.
На думку багатьох фахівців, модель Ferrari 458 Italia є ідеальним середньомоторним суперкаром з усіх, представлених на ринку. Суміш італійської пристрасті і продуктивності, крім того, чотиреста п’ятьдесят восьмий володіє порівняно невисокою базовою ціною в 230 тис. доларів. А також цей суперкар користується великою популярністю для післяпродажної доопрацювання.

Наприклад, Anderson Germany розробив для моделі ексклюзивний карбоновий аеродинамічний пакет, що включає новий спойлер, розширені бічні пороги і повітрозабірники, завдяки якому Ferrari 458 Italia стала виглядати ще агресивніше. Але тюнери вирішили не зупинятися на цьому, зайнявшись динамічними характеристиками. За допомогою внесення змін у програмне забезпечення силового агрегату і системи випуску, вдалося підняти потужність на 53 к.с., після чого автомобіль розвиває 623 к.с. Але ця модифікація не просто так отримала назву 458 Carbon Edition. Фахівці Anderson покрили капот, дверні ручки, кришку багажника, дифузор і задні ліхтарі карбоном. Незважаючи на італійське коріння Ferrari, вона традиційно користується любов’ю в німецьких тюнерів, свої навички тюнінгу суперкарів застосував Graf Weckerle. Для початку Italia була поставлена ​​на нові «катки» ультралегкі 21-дюймові спереду і 22-дюймові ззаду. Перенастроювали підвіску, від чого вона стала нижче і злегка збільшили потужність стандартного V8 c 570 до 590 «коней.
Канадське тюнінг-ательє SR Auto ще значніше змінило зовнішність чотиреста п’ятьдесят восьмий, назвавши отриманий автомобіль Ice Blade («крижаний клинок»). На суперкар встановили новий боді-кіт і колеса. Зовнішність стала більш яскравою завдяки новій передній губі і дифузор, боковим спідницям і дзеркалам, спойлеру і дверних ручок, які виконані з карбону. Продуктивність автомобіля трохи поліпшилася за рахунок заниження підвіски і невеликої втрати маси в наслідок установки карбонових елементів замість стандартних. Завершує зміни набір коліс PUR. Яка ж модель суперкара може обійтися без A.Kahn Design. Фахівці британського ательє встановили на італійський суперкар перлинно сірі передній і задній бампера, бічні спідниці і дах. Екстер’єр також став значно цікавіше за рахунок установки кованих колісних дисків і гальмівних супортів жовтого кольору. Незважаючи на те, що A.Kahn Design не займався зміною технічної частини, не був залишений без уваги салон, в якому з’явилися нові спортивні шкіряні сидіння з електрорегулюванням, а крім того є ще необмежену кількість можливих змін, які можуть бути зроблені виходячи з переваг клієнта . Ательє Evolution 2 Motorsport з ПАР отримало натхнення від гонок, що і демонструє обважування, встановлений фахівцями ательє на Ferrari 458 Italia. Крім двоколірної синьо-срібного забарвлення, автомобіль обзавівся новим боді-китом, в комплект якого входить передній спліттер, корпуси зовнішніх дзеркал, задній спойлер, подвійний дифузор в задньому бампері, повітрозабірник і комплект з легкосплавних колісних дисків 21 дюйм. Відсік силового агрегату отримав карбонову обробку. Завдяки заміні стандартної системи вихлопу на спортивну титанову та перепрограмуванню блоку управління двигуном вдалося підвищити потужність до 602 к.с.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.